[Tajfutas] TORUS e-O-Ringen 2022 - a díjazás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Feb. 7., H, 00:13:33 CET

Majd elfelejtettem! Ennek a versenynek komoly díjazása van: és nincs
kieső eredmény.

There will be prices for the total winner of e-O-ringen, and for three
randomly selected participants. The price will either be a starting fee
for a race at real O-ringen or a nice t-shirt with the O-ringen logo.

Légyszi, lágyszi, légyszi! Tessenek engem kisorsolni, XL a méretem.

Táhraf