[Tajfutas] Lubics Szilvi nyerte az antarktiszi extrém ultrafutó versenyt

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2022. Dec. 18., V, 12:44:50 CET

Csonti!
Vszleg Te vagy (a 2. legjobb magyar ffi. egyéni felnőtt vb helyezéseddel)
az élő cáfolat Boxi véleményére.
Én tényleg nem értek az edzéselmélethez, de azt gyanítom, hogy egyéntől
függ, kinek mi a jó.
Pl. valószínűleg a magyar tájfutó válogatottakkal foglalkozó atlétaedzők
többségénél Gueorgiou módszere is kiverné a biztosítékot, aki tudomásom
szerint edzései túlnyomó részét terepen, térképpel végezte, meglehetősen
eredményesen.
kovacsp

Zoltan Kiss <csonti195675 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. dec. 17., Szo
16:57):