[Tajfutas] HIVATALOS FELSZOLITAS: Re: IOF kontra FSOR

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2022. Dec. 17., Szo, 15:14:42 CET

...és akkor jött az erdész, és mindenkit kizavart az erdőből...

EZEN a NEM-HIVATALOS levelezési listán (tehát nem IOF, MTFSZ, zöldgombáslábúak stb. társalgójában) TILOS továbbra is a politikai ide/oda véleményezés+++

Tessék AZONNAL más fórumot keresni erre a célra, ott a "pofakönyv" vagy bármi más, akár erre a célra létrehozott politikai fórum.

_ITT_ ezen a levelezési listán ennek helye _nem volt_, _nincs_ és _nem is lesz_ !!!

A következő hasonló (pro-vagy kontra), vagy bármi/bárki ehhez kapcsolódó hozzászólót letiltom a listáról!!!

KB (most mint listadmin)

ps. Aki nem értené, tessék az lista archívumban(http://lazarus.elte.hu/pipermail/tajfutas/) rákeresni a "miértekért"-re!!! (Esetükben is: a helyi szabályok nem ismerete senkit sem jogosít fel azok be nem tartására: amikor valaki feliratkozik a listára, akkor elfogadja azokat...

Ha nem, az "unsubscribe" tökéletesen működik továbbra is...

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu