[Tajfutas] TORUS Christmas Cup 2022 2. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Dec. 7., Sze, 16:20:18 CET

Sziasztok,

Még nem késő bekapcsolódni a TempO Simulator oldalán egy négyfordulós
játékba.

Ma van a második forduló. Végre láthatunk pár centi havat is, ha már
Finnországban vagyunk.
Nagyon jó, kezdőknek kifejezetten ajánlott.
http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Legyél gyorsabb és ügyesebb mint én.

Itt van két feladat az első fordulóból.

Mi a helyes válasz: A-B-C-D-E-F vagy Z ? (A jobb alsó sarokban van a
térkép, a bal oldalon a megoldó térkép részlete látható, azzal ne
foglalkozzatok.)

https://drive.google.com/file/d/1VEX5Ul-by9_k8_21I4Yv07WMXC2nPw0n/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1e8aRWp9J01n3GC1DTUuT6ub1Y-xhEXK-/view?usp=share_link

Ne sokat nézegessétek. Csak pár másodpercetek van a feladat megoldására,
különben hátra kerülültök a "fakóba".

Kitérő: Kicsivel több mint 400 m3 gázt takarítottunk meg egy év alatt.
2021-2260 m3, 2022-1821 m3. (70% ablakcsere és padlástér szigetelés múlt
nyáron + 20 m2-rel több lakóteret használunk) Szóljatok a főninek, hogy
vegyen példát rólunk. Villany fogyasztásunk 1650 kwh/év, mindkét évben.
Egy éve neveztem be az ingyenes pénzdíjas versenybe, aminek még most sem
lőtték el a startját. Időközben a felkészítő edzőm (kivitelező) kért
250.000,- Ft-t, mert nem gondolta, hogy ilyen sokáig tart a
felkészítésem, plusz jelezte, hogy az új stopper (villanyóraszekrény) is
bele fog még kerülni pár tízezer forintomba. Anno (1986-89), azt
tanították velem a TF-en, hogy az ideg-izom kapcsolat 3 perc alatt
leépül, így két résztáv között max. ennyi szünetet lehet tartani.
Kezdhetem újra a bemelegítést, de lehet hogy el sem rajtoltatják a
mezőnyt. (100%-os napelem pályázat)

Slava ...