[Tajfutas] Diana díszpolgár

Sódor István sodor.istvan at gmail.com
2022. Dec. 6., K, 12:30:30 CET

Nem tudom, hogy hány Nobel Díjas van a tájfutók között, akár
világviszonylatban is. Ürge-Vorsatz Dianáról tudni kell, hogy "2002 óta
vezető szerepekben részt vesz az ENSZ Éghajlatváltozási Kormányközi
Testületének (IPCC) munkájában. Az IPCC tevékenységét 2007-ben
Nobel-békedíjjal ismerték el."  (Forrás: hvg360-ban 2017-ben megjelent
portré.)
Minden tiszteletem az Övé.
Sódor István (Sündör)