[Tajfutas] Alapfokú versenybírói képzés - Információk (Továbbított üzenet)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Dec. 1., Cs, 11:40:54 CET

Sziasztok,

A mai napon kaptam Mihóktól az alábbi levelet és valszeg még további 159
személy is, akik az Entrylight felületen eddig jelentkeztek a
versenybírói továbbképzésre. http://www.entrylight.hu/hu/esemeny/show/205

Én a leírtak szerint regisztráltam az új felületre, amit már további 18
fő szintén megtett.

Kérlek, ne hagyd a jelentkezésed az utolsó egy órára, mert egy teljesen
új felülettel kell megismerkedned. Lásd. kettő darab mellékelt képernyőkép.

Mint ahogyan az első kép alján olvasható, a felület Uniós támogatásból
valósult meg.

Az 1000,- Ft-os (jelképes) nevezési díj befizetéséről se feledkezzetek meg.

Kitérő: Mielőbbi felépülést Maria Kolesnikova