[Tajfutas] Kőszeg - Sprint 1-4 zöldek Fair Play 2022 segédikon - milyen kék a kék a tájfutó térképeken?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Aug. 31., Sze, 21:05:17 CEST

Sziasztok,

Én már 2015-ben használtam ezt az ikont a térképeimen, amit valahol az
interneten fedeztem fel. Tehát nem az én találmányom.

http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/6953/tipus/render

Csak, ha van rá hely akkor biggyesztem oda.

A győri OB döntőn is volt egy kapu ami rövid ideig nyitva lehetett (a
cél előtti részen), a filmfelvételen egy női versenyző egy pillanatra el
is bizonytalanodott tőle, de továbbfutott és körbe került.

Ha valami zártnak van jelölve, annak a verseny alatt is zárva kell
lennie. Bezárt kapuval, szalaggal vagy emberi felügyelettel, aki kitárja
a karjait.