[Tajfutas] eTempO - Torus és magyar bajnoki futam - elérhető már

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Aug. 31., Sze, 18:37:24 CEST

Sziasztok,

Azt nem szeretem, amikor képtelen vagyok a terepet és a térképet
összevetni és vaktában lövöldözök. Talán ez, de nyomjunk már valamit
gyorsan.

A Józsikát hagyjátok a homokozóban játszani. Majd kíváncsi leszek a
helyszínt jól ismerő Budapestiek véleményére és eredményére.

A játékot követően egyből kiértékelem a teljesítményemet, de ez most
lefárasztott és csak az eredményt néztem meg.

A körülményekhez képest elfogadható.

Gyertek játszani, ez ma nagyon kiborító. Ne csak az én idegeim menjenek
tönkre.