[Tajfutas] Kőszeg - Sprint 1-4 zöldek Fair Play 2022 segédikon - milyen kék a kék a tájfutó térképeken?

Gábor Forrai fgjasi at gmail.com
2022. Aug. 31., Sze, 17:10:42 CEST

Szia Viktor,

A kőszegi pályát nem láttam, így a konkrét esetet nem tudom megítélni.
Általánosságban írtam, hogy a térkép a mérvadó abban a tekintetben, hogy
valahol át lehet-e menni vagy sem.
Elsősorban a kapu pozíciója számít, nem az, hogy első vagy második az úton.
Persze ha két közeli kapuról volt szó, és nem jelentett előnyt az, ha a
zártnak jelzetten ment át a versenyző, akkor azt egy legyintéssel el lehet
intézni.
Ha viszont jelentős előnyt szerez az, aki a nem jelölt kapun megy át, az
már kifogásolható.

Üdv,
Gábor

Viktor Juhász <juhaszv78 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. aug. 31., Sze,