[Tajfutas] Kőszeg - Sprint 1-4 zöldek Fair Play 2022 segédikon

András Komjáti komjatiandris at gmail.com
2022. Aug. 31., Sze, 10:07:08 CEST

Szia Janó!

Tetszik az ötlet, az ocad-ot nem sikerült megnyitnom, de a másik kettő
működik.

Egy ilyen segédikon jól jönne élesben a térképre nyomtatva is.

Ami hibát látok, az a jpg-n a kék, mert az sötétebb kéne legyen, a pdf
pedig a mocsárnál már szinte fekete...

Hajrá!

András

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> schrieb am Mi., 31. Aug. 2022,