[Tajfutas] figyelem koncentráció vs szivatás

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Aug. 30., K, 10:18:17 CEST

Sziasztok!

Az én amatőr véleményem pedig az, hogy regionális rangsoroló versenyeken
felnőtteknél és főleg szenioroknál teljesen fölösleges és értelmetlen a
rangsorpontozás. A gyerekeknél viszont bizonyára nagyon jó, hogy ezeken is
tudnak rangsorpontot és minősítést szerezni.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Viktor Juhász <juhaszv78 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. aug. 30., K,
8:33):