[Tajfutas] Fwd: figyelem koncentráció vs szivatás

Bejczi Gábor bejczi at freemail.hu
2022. Aug. 29., H, 14:21:48 CEST

Szervusztok!Legelőször köszönet a szervezőknek a versenyért! Én kifejezetten Kőszeg miatt neveztem.A délutáni özönvíz pedig tervezhetetlen volt, de a tavalyi győri esőre emlékezve ezt is a felkészülés részeként tekintettem. :)A 38/39 pont tévesztésben én is érintett vagyok (F45B). Nagyon nagyvonalú a felajánlás a visszatérítésre, de köszönöm, nem fogok élni vele, mert én rontottam, én nem koncentráltam eléggé.  (miközben rendszeresen felhívom a figyelmet a szimból olvasás fontosságára...)A pontról, ahogy én láttam:Az előző pont (37) nem volt messze, ezért csak annyi maradt meg bennem a pótszimbólra és a térképre pillantva, hogy sövény sarkát kell keresni. Megzavarhatott az is, hogy aztán a rákövetkező pont (44) pozíciója külső déli sarok volt (egy sorral félrenézve).A 37-est fogva felnéztem a térképről, megláttam a 38-ast (amiről nem tudtam, hogy az) és odarohantam, mert többen is érkeztek. Örömmel megfogtam és futottam tovább. Hogy pontszámot néztem-e, nem tudom. Lehet, hogy igen, lehet, hogy nem. Nézhettem a 38-at 39-nek is. Nem tudom pontosan felidézni ezt a versenyszituációt. A 38-as (épület sarka) pont viszont valóban lehetett volna közelebb az épület sarkához, mert inkább volt nagyjából félúton a sövény és a ház között. A távolság úgy 1-1 méter lehetett  (visszamentem megnézni futás után) Ha közelebb van az épülethez, lehet felébred bennem a gyanú a szám kontrollja nélkül is...A lényeg és a tanulság viszont ez: Anélkül dugtam, hogy leellenőriztem volna a pont kódját...És még egyszer: köszönöm a versenyt! Ha tudok, jövök legközelebb is!Üdv:Bejczi Gábor, KFK-------- Eredeti levél --------Feladó: István Takács <tataj1953 at gmail.com>Dátum: 2022 augusztus 29 14:02:44Tárgy: Re: [Tajfutas] 	Fwd: figyelem koncentráció vs szivatásCímzett: Imre Urban <urbimre at gmail.com>Sziasztok!Amellett, hogy nem szerencsés ilyen közeli pontokat kitenni, látva az össz-pontos térképet és a szimbolókat, merem állítani, hogy egyértelműen kiválasztható az adott kategóriához tartozó pont!Tisztelettel Takács IstvánImre Urban <urbimre at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. aug. 29., H, 13:53):Sziasztok!Véleményem szerint (mint aki már "jár hasonló cipőben), a térképet is látva, versenyzői figyelmetlenség történt.Üdvözlettel: Urbán Imre Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2022. aug. 29., H, 11:44):Sziasztok,Gyenizse-Nagy Balázs engedélyével megtekinthetitek a mellékletben a Máthé Pisti által megküldött összesítő térképet.Vizuális típus a tájfutó.A rendezők felé egy kérdés. Az ominózus házsaroknál, aminek van egy kis járdaszegélye, talpas faállványt (ami a házsarokra letehető) vagy leszúrós cöveket (ami így közel kerülhetett a sövényhez) használtatok?Üdv,Janó_______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas_______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas