[Tajfutas] figyelem koncentráció vs szivatás

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2022. Aug. 29., H, 08:35:39 CEST

És akkor már hadd vessek fel még egy pályakitűzési érdekességet. Lehet, hogy csak nekem új, mert elvétve járok rövidtávú versenyekre, de az egy szokásos feladat, hogy végig kell futni egy utcán, amin sorban jönnek a pontok, nulla kitérővel és nulla gondolkodással? Elképesztően zavaró, amúgy, mert annyira egyszerű, hogy az ember el is dobja a koncentrációt, aztán jól kihagyja valamelyiket. Mint tettem én (szerintem nem sok kellett hozzá, hogy a SIAC véletlenül elkapja, de nem volt ekkora mázlim).

Máig sem tudom eldönteni, hogy ez a pályakitűző részéről tudatos volt-e, vagy csak így sikerült.

D.