[Tajfutas] Tájtriatlon - köszönet

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2022. Aug. 16., K, 11:15:11 CEST

Sziasztok!

Köszönöm, egyúttal én is szeretném megköszönni Fehér Fecónak a vízi pont
telepítését!

Sajnos azt elfelejtettem közölni - és csak utólag jöttem rá -, hogy a
tájbringás szokásoktól eltérően a bringás pályában is kell szimbólt
olvasni, ezért a 40-es pont azokat is megszívathatta, akik nem hagyták
ki. Ezért elnézést kérek!

Feltettem a térképet a Hungária Kupa adatlapjára.
http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7264

A pályakitűzést egy 2019-es CSTSZ ihlette, amit Füzy Anna tervezett meg
mindössze 6 pontból, de a kombinált csont- és pontbegyűjtő ötlete
Gárdonyi Csillától származott.
http://rg.mtfsz.hu/rg2/index.php#1072

A végleges eredménylistán még kotlanom kell, mert az ellenőrzésre nincs
szoftver, az teljesen manuális.

Üdv,
Skuló Marci

--