[Tajfutas] A Dunántúl kupa margójára

Kovacs Balazs Balazs.Kovacs at answare.hu
2022. Aug. 14., V, 15:10:21 CEST

Sziasztok!

A HOB-PCSB kapcsán:
A rendezést pályázaton nyerte el a rendező, egy több egyesületből összeálló csapat.
A nyertes OB pályázatok nyilvánosak, megtalálhatók az MTFSZ Adatbankban:
http://adatbank.mtfsz.hu/dokumentum/lista/dokkategoria_id/27

Ugyanott megtalálható a páyázatok elbírálási rendszere. Elég sok figyelembe vett szempont van.
Abban talán egyetértünk, hogy ne csak a rendezésben legerősebb szűk kör kaphasson mindig bajnokságot, legyen lehetőségük feltörekvő pályázóknak.

Olyan szabályunk nincs, hogy egy kupaverseny rendezési hibái miatt elvennénk már odaítélt OB-t.
Két hónappal a verseny előtt a Szövetség részéről azt tudjuk tenni, hogy ráerősítünk a verseny ellenőrzésére. Két jól felkészült ellenőrzőbíró mellett a minőségbiztosításban részt fog venni a Versenybizottság vezetője is.

A "fizikai kontaktus" ügyében a jelzésed és mások jelzése alapján lesznek folyományok.

üdv,
Kovács Balázs