[Tajfutas] Hungária Kupa rajtlisták

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2022. Aug. 8., H, 23:53:56 CEST

Sziasztok!
A helyszíni nevezők dolgát és az áttekintést megkönnyítendő, bekerült az
E-nevezésbe az összes futamos rajtlista funkció. A Hungi "élő" rajtlistáját
az új funkcióval itt éritek el:
https://www.e-nevezes.hu/hu/rajtlista/esemeny_list/164
A nevezőrendszer minden nap 9:45-kor zár, eddig lehet nevezni és bármilyen
módosítást elvégezni. Kérjük, hogy amit csak lehet, online intézzetek!
Mindenre van lehetőség a rendszerben:
-új nevezés (üres helyek erejéig),
-futam "bővítés" meglévő nevezéshez (Adatmódosítás funkció, üres helyek
erejéig),
-nevezés átadása más versenyzőnek (Átruházás funkció),
-dugóka átírás (Adatmódosítás funkció),
-bankkártyás fizetés,
-számla igénylés és kiállított számlák letöltése.

Ha elakadtok, a versenyirodán tudtok segítséget kérni, de ez esetben is
törekedjetek az önálló megoldásra!

Üdv:
Petrócki Ádám

Szokol Lajos <szokol at rubinpaprika.hu> ezt írta (időpont: 2022. aug. 7., V,