[Tajfutas] EYOC2022 Long

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2022. Aug. 4., Cs, 21:27:28 CEST

A továbbképzés persze mindig hasznos, de azért én úgy gondolom, hogy a
válogatottaink ismerik a jelkulcsot és tisztában vannak az erdei és sprint
jelkulcs különbségeivel is. Szóval nekik ez nem új információ.

Üdv,
GM

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2022. aug.
4., Cs, 21:13):