[Tajfutas] Legszebb vizisport a tájfutás!

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2022. Aug. 4., Cs, 21:07:32 CEST

Ez volt a véleményem, amikor 87 és 90 között Moszkvában dolgoztam. Júniusig
az erdőkben combközépig állt a víz, stb. De akkor voltam legjobban
meglepve, amikor egy sötétkékkel jelzett kis tóban messziről látszódott a
bója! Mi ebben a poén? Toronyiránt berohantam, de aztán, igaz csak egy pár
tempót, de úsznom is kellett! Közben látom, hogy a helybéliek mind
térdigérő vízben rohannak a ponthoz! Megnézve a térképet, megértettem a
poént, a pont egy kis dombról lefutó kis gerinc víz alatti folytatásán volt!
A következő hétvégén azért nem kis kárörömmel néztem, amikor az előző
verseny pályakitűzője kényszerült egy versenyen nyakig a vízbe!
Üdv
M. Gyurka