[Tajfutas] EYOC2022 Long

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2022. Aug. 4., Cs, 16:41:28 CEST

A szabalyzat vilagos: erdoben at lehet menni az olyan tereptargyakon/teruleteken amit nem keresztezhetonek jelolnek. Sprinten viszont nem.

A tam-tam hirado azt mondja, hogy a rendezok es az IOF ellenor is meglepodtek amikor lattak, hogy a versenyzok atmentek a folyon.

Hogy meg szebb legyen, a csapatvezetoin beszeltek arrol, hogy van olyan patak amit egyes helyeken nem lehet keresztezni, s azt jelolik. (lasd csatolva) De a folyorol elfeledkeztek.

Tok jo ez a sport, csak nem szabad tul komolyan venni 🙂

S.

17.2  Out-of-bounds or dangerous areas, forbidden routes, line features that shall not be crossed, etc. shall be marked on the map. If necessary, they shall also be marked on the ground. Competitors shall not enter, follow or cross areas, routes or features drawn with the following symbols:

Forest

ISOM 520 Area that shall not be entered
ISOM 708 Out-of-bounds boundary
ISOM 709 Out-of-bounds area
ISOM 711 Out-of-bounds route (Competitors are allowed to cross directly over an

Out-of-bounds route)

Sprint
ISSprOM 201 Impassable cliff
ISSprOM 301 Uncrossable body of water