[Tajfutas] Gáz van! off:)

Molnar Gabor gmolnar2008 at gmail.com
2022. Aug. 3., Sze, 15:55:41 CEST

Szerintem nem érdemes bejelentened, mert a decemberi leolvasás alapján fogják megállapítani az elmúlt év fogyasztását,
és ebből becsülik meg az utolsó hónapok átlagfogyasztását. Ez a becslés valószínűleg kevesebb lesz, mint a tényleges fogyasztásod.
Ez persze csak egy okoskodás, az alkalmazandó algoritmusok ismerete nélkül.

Üdv, Gábor