[Tajfutas] Gáz van! off:)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Aug. 3., Sze, 15:40:36 CEST

Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni a gázóra állás bediktálásával kapcsolatban.

Én átalánydíjas fizető vagyok. Jelenleg kiszámlázva és kifizetve éves
szinten jóval több gázköbméterem van mint a tényleges fogyasztásom
(nyári pangó időszak). December első napjaiban van a szokásos leolvasás
(jönnek, hogy legyen állása az emberkének) és az egyenleg számla
kiállítása, kiegyenlítése. Éves szinten kb. 2000 m3 a fogyasztásom.

Kérdeném, hogy praktikus nekem, most tényleges óraállást bejelentenem?
Ha bejelentem, akkor mit kezdenek vele? Ha nem jelentem be, akkor hogyan
állapítják meg a rezsiküszöböt meghaladó fogyasztásomat?

Közben Gösswein Csabi célba ért:

https://r.emit.live/followfull.php?comp=23513&lang=en#Men-B

https://gps.tulospalvelu.fi/gps/2022eocMQmb/