[Tajfutas] Tájfutás Világnapja, utolsó pillanatos jelentkezés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Ápr. 24., V, 20:55:44 CEST

Nincs pénz, nincs foci? Lásd. melléklet

Csak van azon a héten egy fránya szakosztályi technikai edzés. Tessenek
már regisztrálni mindkét felületen.

https://www.tajfutas.hu/esemenyek2022

https://www.tajfutas.hu/vilagnap

Az idei évben célunk, hogy

*30 település
50 helyszínén
20.000 résztvevőnek*

mutathassuk be a tájfutást a Tájfutás Világnapján