[Tajfutas] BME tájfutás?

Vankó Péter vanko at eik.bme.hu
2022. Ápr. 15., P, 13:01:07 CEST

Sziasztok!

Egy BME-s hallgató írt nekem:
"... Már egy ideje gondolkozom, hogy szeretnék csatlakozni a BME tájfutó
csapatához, hogy kiegészítsem tanulmányaimat rendszeres sportolással.
Arról szeretnék érdeklődni, hogy ez mikor és milyen módon lehetséges,
továbbá, hogy mikor vannak edzések?
Az előképzettségem sajnos tájfutás szempontjából nincsen, szóval nem
tudom hogyan kell használni a tájolót vagy eligazodni a térképen. A
terepfutás és az aszfaltfutás terén van némi tapasztalatom és hobbi
szinten nagyon szeretem azokat csinálni."

Én ugyan összesen 33 évet töltöttem a BME-n, és persze ismerek pár
MAFC-os szenior tájfutót, de azt nem tudom, hogy ebben ki tud esetleg
segíteni.
Ebben várok tanácsot.

Üdv
VP