[Tajfutas] MTBO - Miskolc - eredmények

Hidas Sándor zhidas at t-online.hu
2021. Sze. 27., H, 10:22:37 CEST

Szép környék, jó idő, remek szervezés, jó hangulat, sportos hétvége!

Köszönjük a rendezést és az élményeket!

Nem akarok a rendezők zsebében turkálni, de kiváncsi lennék, hogy vajon
mennyibe kerülhetett kihozatni a medvét az állatkertből és megfuttatni

Puffy előtt a hegyoldalban. Azért is érdekel, mert ha adna az állatkert
valamilyen kedvezményt, akkor felhozatnánk a Medvét Mendére a Hosszútávú
OB-ra is!😁

Remélem Cica tudsz szerezni protekciót!

gróf BKF