[Tajfutas] MTBO rajtlisták

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2021. Sze. 23., Cs, 20:50:33 CEST

Sziasztok!

Felkerültek a rajtlisták:
http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7721

A mai stekkelés során azt tapasztaltam, hogy a perui indiánok elloptak két
darab kidőlt fát.
Viszont cserébe találtam három új kidőlt fát.
Mindez annyit jelent, hogy csúnyán össze fogom firkálni ezt a gyönyörűen
szépséges térképet.

Kérlek benneteket, hogy fokozottan tanulmányozzátok az értesítőt, illetve a
rajtlistákat.
Szombaton a megérkezésnél Debnár Zsuzsa a jelentkezéssel fog tudni
foglalkozni.
Aki a versenyről tulajdonképpen mindent tud, az én vagyok, én pedig nem
leszek ott szombaton délelőtt, mert az erdőben fogok tartózkodni.
Ezért arra kérlek benneteket, hogy akiről tudja, hogy nem olvassa a listát,
úgy valamilyen fórumon tájékoztassa a fejleményekről.
Amennyiben olyan momentum merülne fel, ami nem derült ki az értesítőből,
holnap estig szívesen válaszolok  a kérdésekre.

Üdv!
Tamástibi