[Tajfutas] ROB FN 18-20-21 átmenetek

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Sze. 22., Sze, 02:52:00 CEST

Sziasztok,

Simon Pétertől kaptam levelet benne ezzel a mondattal:

"A ROB döntő térképén az északvonalak távolsága 25 mm."

Azért születtek rossz értékek a javított verzióba is a részemről, mert
én a szabványnak megfelelően úgy gondoltam, hogy az északvonalak 30mm-re
vannak a papíron, a valóságban pedig 120 m-re helyezkedne el egymástól.

Molnár Peti, a térkép készítője tudná megmondani, hogy miért 25 mm-re
kerültek felrajzolásra az északvonalak a ROB térképeire?