[Tajfutas] Tájkerékpáros Középtávú OB, szeptember 25-26., Miskolc

dr. JANKÓ Tamás jankot at t-online.hu
2021. Sze. 20., H, 11:09:00 CEST

Sziasztok!

Ne feledjétek, ma van a hétvégi miskolci tájbringa versenyek nevezési
határideje! Ezúttal valódi hegyikerékpáros kihívások várnak ránk igazi
hegyek között.  Ráadásul azt mondják, a hétvégére még a nyár is visszatér :)
Nevezzetek bátran, több kategóriában még bajnoki pontokat jelentő helyek is
várják gazdáikat.

Kiírás: http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/26110/tipus/render

Üdv

Tamás