[Tajfutas] ROB Győr - LIVE

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Sze. 17., P, 18:54:10 CEST

Sziasztok,

Ha újra belefogok 30 év után egy építkezésbe, akkor biztosan
szalmabálákból építem meg a házamat, mint a három kismalac és Tapolcáról
vagy Veszprémből rendelem meg hozzá a nyílászárókat, Albertirsáról
(ketten is vannak) a kerti növényeket és kiegészítőket, az állami
áramszolgáltató három fázisa mellé napelemeket is szereltetek fel, a
házhoz be"jövő út" tervezését a ROB rendező klub városában, az Egyetem
utcában székelő cégre bízom (ott egyből tegeződve kezdhetem a
beszélgetést),  stb.

Viszont, holnap a délutáni közvetítésre a hübris sör mellé Lipótról
hozatok péksüteményt.

A verseny védnökeit csak hírből ismerem, kivéve Jakabos Zsuzsannát, akit
személyesen is. Tán "Zsú" ismeri legjobban a sportágunkat is. Édesapja,
Jakabos Péter (volt atléta) volt az edzőm 1988-90 között.

Édesanyja elmondása szerint, a most lezajlott tokiói Olimpia után az
alábbi szlogennel készül tovább a 32 éves lánya:  "Párizstól Párizsig."
(No, miért is?)

A mellékletben Mosa és Zsú látható egy pécsi jótékonysági eseményen
2010-ben.

Legyen csapadékmentes időtök a hétvégén.

Ui: a MAMED szolgáltatásait még sokáig nem szeretném igénybe venni.