[Tajfutas] szerda váltó

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2021. Sze. 14., K, 16:11:37 CEST

Sziasztok
Gond van a nevező rendszerrel, talán este megjavul.
Addig is levélben nevezzetek, legalább a db számokat kategóriánként.
A versenyt mindenképp megtartjuk.
A helyszínen is lehet nevezni, lesz tartalék térkép.
Ábel

Ábel Hegedüs <abel.terkep51 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. szept. 14.,
K, 13:05):