[Tajfutas] junior VB váltó érmek, helyezések

Márton meichlmarton at gmail.com
2021. Sze. 10., P, 23:19:08 CEST

Nagyon jól mondod Tamás!
Nagy gratuláció a csapatnak!
Aki részt vett és olvassa, az merítsen erőt ebből, raktározza el jól
magának és onnantól szimbolikusan ugyan de valójában mégiscsak
LEGYőzhetetlen lesz!!! Megicsnáltátok azt ami bennetek van, innentől kezdve
ilyen versenyek előtt nézzétek fel a sötét égre és gondoljátok arra, hogy
most TI most ezen a versenyen  nagyon nagyon sőt kurvára nagyon
megmutattàtok mit tudtok!!! és ezt senki de tényleg marhára senki nem tudja
megkérdőjelezni....
 Irgalmatlanul jók vagytok!!!!!
Ez jusson mindig eszetekbe először, semmi más!!

Hajrá!

Üdv,
MM