[Tajfutas] JWOC váltó fiúk és lányok

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Sze. 10., P, 13:37:37 CEST

Sziasztok,

Beálltam egy árnyékos parkolóba és ott néztem meg az okos tolómon a fiúk
célba érkezését.

Parádés volt ez a hét. Köszönjük fiatalok. Felnőttetek a feladathoz.

Lajos, figyusz!!!!!!!!!!!!!!

Most már te következel. Ma a Junior VB-n Jónás Ferenc a váltóban 2.
helyezést ért el a csapattársaival.

Gratulálj neki elsőként az alábbi linken …

http://szegedivasutasse.hu/category/szvse_tajfutas/

Szeretetben Gazdag, Boldog Karácsonyt kívánok! :))))

Nyugtasson meg az a tudat, hogy a pécsi oldalakon sem írtak semmit a
JWOC-ről. (DE a WOD-ról sem)

Két kép a dobogóról mellékelve. (TV-n visszanézheted.)

A magyar válogatott 2. lett a svédek mögött a nemzetek rangsorában.

Ugyanígy jövőre is: https://www.jwoc2022.pt/

Ui: megyek és megpróbálok én is elcsípni egy második helyet a mai WOD
TORUS szériában. Ámerika.

http://temposim.yq.cz/tempo.cgi