[Tajfutas] Junior VB bronz

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2021. Sze. 8., Sze, 21:26:43 CEST

Sziasztok!

Valóban Feri, Viki és az egész csapat megérdemli a gratulációt.

És hogy valami újat is mondjak: számításom szerint két szám után a harmadik
helyen állnak a csapatversenyben a svédek és a franciák mögött, megelőzve a
svájciakat, norvégokat és a finneket. Szerintem a csapatversenyben ilyen
jól még soha nem teljesített a magyar válogatott.

Üdv,
GM

Honfi Gábor <honfig at szuperinfo.hu> ezt írta (időpont: 2021. szept. 8., Sze,
12:30):