[Tajfutas] Eötvös - Ábel

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2021. Sze. 6., H, 14:48:25 CEST

Szia Ábel,

  köszönjük a megnyugtató jó hírt, mert nem kevesen aggódtunk a soraid után, ami nem hangzott bíztatóan. Bízunk benne, hogy ez jelzésértékű volt számodra, s a jövőben elkerül téged a határidők okozta feszültség, melyben sporttársaid készségesen segítségedre lesznek.

   A másik megnyugtató hír a Junior VB-ről érkezett az élőközvetítést követők számára, ami Ábel lelkiállapotára is gyógyírként hathat, hiszen középtávú selejtezőcsoport győzelmek (Gárdonyi Csilla és Mérő Dominika) és egy 3. helyezés( Bujdosó Zoltán) is jutott legjobb utánpótlás futóink számára a durván köves törökországi terepen. Folytatás holnap…

Üdv,

Fifi