[Tajfutas] (nincs tárgy) Cseri park

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Sze. 5., V, 19:11:29 CEST

Szia Doki,

A futópályát teljesen szabályosan ábrázoltad. A legkisebb járdaszélesség
1,4 m és te ezt használtad vagy az 1,6-t (ezt a letöltött térkép
alacsony felbontása miatt pontosan nem tudom megmondani)

Sajnos az ISSprOM már nem ad lehetőséget arra, hogy az ilyen keskeny és
zömében "fehér" erdőben vagy "sárga" réten haladó út az erősebb barna
színnel kerüljön bemaszkolásra.

Így, ezek az utak veszítettek a kontrasztosságukból.

No, de hol is kanyarog a térképen a rekortános futókör?

A térkép: http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/26149/tipus/render

és a megoldás kikövetkeztetéséhez egy internetes link:
https://kaposvarmost.hu/hirek/kaposvari-hirek/2019/03/30/ilyen-lesz-a-felujitott-cseri-park.html

Ui: gratula a junioroknak a mai napi, nagyon szép, egyenletes
teljesítményükhöz