[Tajfutas] Fwd: Re: (nincs tárgy) Cseri Park

Pavlovics György dr.pavlovics.gy at freemail.hu
2021. Sze. 5., V, 17:19:44 CEST

-------- Továbbított levél --------

Feladó: Pavlovics György <dr.pavlovics.gy at freemail.hu>
Dátum: 2021 szeptember 5 17:06:08
Tárgy: Re: [Tajfutas] (nincs tárgy) Cseri Park
Címzett: tajfutas <tajfutas at lazarus.elte.hu> Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu>

 Köszönöm az észrevételt,eredetileg ezt a térképet 1:3000 méretarányban helyesbítettem/ 1982 óta ilyen méretatányban használtuk/igy is gondoltam használni, de a pályakitűző felvilágasított,hogy rangsoroló versenyt csak 1:4000 méretarányún lehet rendezni/mondjuk a Senior VB- is 3000-es térképeken futtottunk és voltak rajta padok és villanyoszlopok is/, tehát lekicsinyette a térképet, a versenyzőknek ezekkel a jelekkel nem is volt gondja,többen a rekortános futópálya halványságát és futás közbeni ésszlelhetetlenségét kifogásolták/a valóságban 1,3 m széles./Nem hiszem,hogy mostanában fogok/80 év fölött/ térképet helyesbíteni,ezt is főleg Covid járvány miatt is hobbi tevékenységből csináltam,de köszönöm az eszrevételt.Doki