[Tajfutas] kategória összevonás

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Sze. 3., P, 17:59:08 CEST

Sziasztok!
Hadd kérdezzem meg a listán a szeniorokat, hogy az nem túlságosan durva, ha
a kiírásban szereplő szenior kategóriák 3-asával, 4-esével, sőt 5-ösével
összevonásra kerülnek? pl F65-70-75-80. Nem emlékszem, hogy lett volna már
ilyesmire precedens. Ha tudtam volna ezt előre, akkor a csongrádi vagy a
balatonfüredi versenyre neveztem volna vasárnapra. Azért esett a
választásom Egerre, mert ott az F75 kategória is ki volt írva, a másik két
vasárnapi versenyen viszont F70 a kiírás szerinti legidősebb szenior
kategória.
Avagy: a szövetség átgondolhatná újra, jó-e az, ha ugyanarra a napra 3-4
reguláris rangsoroló verseny kerül, ezért törvényszerűen mindegyikre
kevesen neveznek. Így aztán a rendező egyesületeknek veszteséges a
rendezés, és a veszteséget csökkentendő, rákényszerülnek a kategóriák
összevonására. Tehát végül is megértem őket a kategóriák összevonása
tárgyában.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson