[Tajfutas] Jogi szöveg értelmezése - folytatás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Okt. 31., V, 00:24:49 CEST

Sziasztok,

Előző levelem megírása óta újra átolvastam a rendeletet és rátaláltam
arra a pontra, ami lehetőséget ad a miniszternek arra, hogy eltérő
átadási időpontot jelöljön meg:

7. §(1).

(2) A miniszter döntése esetén a miniszteri elismerések átadására az e
rendeletben meghatározott időponttól eltérő időpontban is sor kerülhet.

Ezért nem lett ok. 1, hanem november 17, viszont még mindig ott marad a
hatvan napos szabály. A most befutó pályázatokat csak jövőre lehetne
kiértékelni és átadni.

Ezen gondolkodjanak el az I.o.min, tájfutó jogászok.