[Tajfutas] Ismeretlen térképjelek

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2021. Okt. 24., V, 20:43:48 CEST

Ma nagyon sok érdekeset tudtam meg. Mint barbár távfutó, csak annyit
tudtam, hogy megszűnt a tarvágás. Viszont azt is tapasztalom, hogy az
utóbbi - talán - 20 évben sokkal több a bozótos. Mintha régen rendszeresen
tisztították volna az erdőt.
Üdv mindenkinek!
M. Gy.

Szabó László <lacoqa at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2021. okt. 24., V,