[Tajfutas] CSTSZ IV

dr. Jankó Tamás jankot at t-online.hu
2021. Okt. 7., Cs, 12:30:41 CEST

Hát, elsöprő érdeklődés ott sincs. 147-en neveztek a szenior VB-re, a szokásos szám kevesebb mint fele. Na jó, erről én is tehetek, mert nem mentem el. A nagy távolságon kívül elijesztettek még az ottani szigorú covid előírások is, buborék, teszt, stb. Talán majd jövő szeptemberben Bulgária. Közelebb is van, meg talán az őrületnek is vége lesz.T
-------- Eredeti üzenet --------Feladó: Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> Dátum: 2021. 10. 07.  12:03  (GMT+01:00) Címzett: tajfutas at lazarus.elte.hu Tárgy: Re: [Tajfutas] CSTSZ IV
    Addig is:
    https://mtbo2021.fpo.pt/

    2021.10.07. 11:29 keltezéssel, dr.