[Tajfutas] TORUS Season #4 Autumn 2021-Silkebord (Dánia)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Nov. 8., H, 00:47:46 CET

Sziasztok,

Közeleg a következő futam a "B"kategóriában, Silkeborgban, Dániában.
Kedd egész nap.

Gyertek! Jó lesz!

Addig is az előző futamon az A" kategóriában a  versenyen kívüli
szereplésemet tekinthetitek meg a mellékletben. + egy kimutatást arról,
hogy az egyik hibát a mezőny 2/3 része benézte , 273-n nyomtunk F-t,
közte én is, viszont legjobbjainkon nem fogott ki a feladat. Ők 86-n voltak.

Még egy kis táblázat arról, hogy a "A" kategória győztesével az utolsó
szakaszon voltam csak "pariban" .  A 13 éves fiatal titán küzdelmei a 63
éves rokkant gebével.

Sokat tud a Torus program.

Gyertek próbáljátok ki.

http://temposim.yq.cz/tempo.cgi