[Tajfutas] WMOC /tájfutás a tévében

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2021. Május. 26., Sze, 09:26:15 CEST

Szerintem külön jó volt, hogy a hölgy (Krug Emília) kivülálló volt, mint a
nézők túlnyomó többsége. Mert a nézőkben olyan kérdések merülhetnek fel,
amilyenek benne, és mi el sem tudjuk képzelni, hogy nem mindenki tudja,
hogy mi az a "pontfogás". Így igazán hatékony a "promóció":)
K.O.

TipoMiksi <tipomiksi at outlook.hu> ezt írta (időpont: 2021. máj. 26., Sze,
9:19):