[Tajfutas] WMOC /tájfutás a tévében

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Május. 26., Sze, 08:16:30 CEST

Sziasztok,

Ízlések és pofonok között különbségek vannak. Engem nem ért katarzis a
megtekintés alatt. Sűrűn tájfutóztak, de legalább az "ugye" szó nem
hangzott el egyszer sem. Tamás öregszik, egyre többet nosztalgiázik, és
jó hosszú monológ előzi meg a kérdéseit. Tessenek példát venni Fehér
Feriről és a következő találkozóra a WMOC2021 egyenrucijában megjelenni
a kamera előtt. Az asztalra fel kell építeni egy "nyuszifészket", benne
egy talpon álló 15x15cm-s közepes bójával, egy 45 fokban elhelyezett
térképpel (tájoló, SI a talpánál), hogy a kamera rá tudjon közelíteni a
tárgyakra. A háttérben futhattak volna képek pl. a WMOC2011-ről. Ezek
könnyen elérhetők még ma is.

Mivel Tamás kijelentette, hogy ott lesznek a versenyen, mint TV stáb,
ezért tessenek jó előre egyeztetni velük és legalább két önálló,
független rendezőt biztosítani  melléjük.