[Tajfutas] EOC 2021 SR zöngék

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Május. 14., P, 17:52:19 CEST

Sziasztok,

Amint a WMOC2021 kapcsán olvasható, sportágunknak elég nagy a kitettsége
a terephasználatokkal kapcsolatban.

Az EOC2021 közvetítését nézve a városi futamok esetén mi magunk azaz
versenyzők és rendezők is követhetünk el olyan hibákat, ami veszélybe
sodorhatja vagy rossz fényben tüntetheti fel a sportágunkat.

Három példa amiből kettőt képekkel illusztrálok:

Gusztav Bergman beugrása egy a parkolóból kitolató majd éppen útjára
induló autó elé. Nagyon kicsin múlott, hogy nem került a szerintem
vétlen autó alá a legény.

Lina Starnd nem tehetett róla, hogy a tán fagylaltra váró
gyerekek/szülők és árusító kocsi közé került. Mi lett volna, ha éppen
nyújtják kifelé a tölcsért???

Most nem kerestem meg azt a felvételt, ahol pedig a versenyző a
kerékpárúton közlekedő hölgyet kényszerítette megállásra, aki kis híján
megsértette a mellette parkoló autót.

(Emlékezzünk arra, hogy az előző sprint világversenyen Tove kanyarodott
nagy hévvel egy UAZ elé, vagy a férfi versenyzők sodorták el az előttük
sétáló ember bevásároló szatyrát.)

Más: azon a képen, ahol Virág is látható, egy ellenőrzőpont van egy
virágtartóban lévő fenyőfácska mögött. Térképészeti szempontból egy
"nulla" objektum. Ez volt a befutópont is a labdarúgó stadionban.
Hihetetlen, de Lina Strand, aki ott fut Virág előtt, nem vette észre a
pontot a "fácska" mögött, visszafordult 6-8 méterrel előtte és ezért
leszakadt a vezető svájci Simona Aebersold-ról. + utolérték Virágék.

Az IOF-nek el kellene gondolkodnia azon, hogy a Trac-Trac GPS nyomkövető
szoftver jobb-e mint amit előtte használtak. Nekem a régebbi jobban
tetszett.

Más. Virág jól kezdett, majd fokozatosan visszaestünk. Jó döntés volt,
hogy ő lett az első futó, de kéne a szufla, a jó atletikus képesség,
állapot a többi szakaszra is.

Üdv,

Janó, a fotel orienteering

Name: EOC 2021 LS és a fagyizó gyerekek.jpg
Type: image/jpeg