[Tajfutas] WMOC 2021 - terepáthelyezés

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2021. Május. 14., P, 00:47:18 CEST

Sziasztok!

Nem vagyok rendező (neveztem a VB-re), de némi internetes kereséssel sok
minden kiderül.

A Velencei-hegység vadgazdálkodója a Tradicionális Vadásztársaság.
Az erdőgazdálkodó céggel együttműködve a többi hegységben megszokottnál
gyakrabban zárják le vadászati okokra hivatkozva az erdőt a mezei
kirándulók elől is.
A pletykák szerint már régóta a legmagasabb rangú politikusok vadásznak
errefelé.
A hegység közepén lévő egykori kormányüdülőt egy, a jelenlegi
belügyminiszter érdekeltségébe tartozó cég vette meg pár éve.
Idén megítéltek a felújítására 10 számjegyű állami támogatást is.

Én azt nem értettem, hogy a Szpari miért vágott bele itt már a tavalyi
Hungáriába is. Én ugyan csak 4-szer jártam a területen az utolsó
(1998-as) verseny óta, de az volt a benyomásom, hogy nem érnek meg
többet a hegység terepei egy kora tavaszi 600-800 fős versenynél. Nem
csak azért, mert valószínűleg ez az a szint, ami még elmegy
engedélyezési szempontból, hanem mert a nyárra túlságosan bozótos lesz.

Üdv,
Skuló Marci