[Tajfutas] WMOC 2021 - terepáthelyezés

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2021. Május. 13., Cs, 19:25:43 CEST

Ez nagyon szomorú hír! Emlékszem a 90-es évek elejéről egy kíváló terepre,
most úgy tünt, hogy ez lesz a hosszútávú terep. Már régóta hiányoltam
magamban, már akkor is úgy gondoltam, hogy világbajnoki terep.
M. Gy.

János Simics <janossimics at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 13., Cs,
18:45):