[Tajfutas] Őrség Kupa aktuális hírei

Tájfutás Szhely futniiskell at gmail.com
2021. Május. 11., K, 08:33:25 CEST

Kedves Tájfutók!
Köszönjük a határidőig beérkezett közel hatszáz nevezést! Módosítani
mostantól a  kristof.gyorffy at gmail.com  címen tudtok. Ugyanezen a címen
tudtok nevezni a megmaradt helyek erejéig.
A szállások számlázásával kapcsolatban is Kristófot keressétek.
Várunk Benneteket az Őrség Kupán!
ASK rendezők

Tájfutás Szhely <futniiskell at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 9.,
V, 21:10):