[Tajfutas] átadó térképek SOS

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2021. Május. 5., Sze, 08:48:24 CEST

 Sziasztok
*Javított lista, töröltem, ami elkelt és a várostérképeknél pontosítottam.*
Feleslegessé vált pár térkép, ingyen átadó.
*MA (szerda) 20h-ig ÍRJ, MERT AMIRE NEM JÖN IGÉNY, MEGY A LOMTALANÍTÁSBA!*
Átvenni később is lehet, egyeztetünk.
A térképek ált. 1990–200 közöttiek, az elmúlt 20 évet feltekerve töltötték.
(összetekert méret cm-ben, kiadó, kb cím)

*Falitérképek, fóliázott, lécezett (fa)*
118, Carto, Bp (régi torzított)
97, Nyír-Karta, 1996, Székesfehérvár
97, f+b/Sollun, 1995, Pécs
97,  Nyír-Karta, 1996 ,Szeged
*Papírtérképek*
84, Stiefel, Mo választási
84, Stiefel, Mo telefon
70, Vietnam, helyi
60, Eurosense, Brugge belváros ortofotó
77, KV, 2,5m világtérkép szelvényei (főleg tenger)
70, Stiefel, Mo közig.
*Éves tervezőnaptár, ami tartalmaz egy kb 60x40 cm-es térképet, fóliázva,
Stiefel*
Mo közig 3 db
Csongrád megye
KomEgom megye 2 db