[Tajfutas] Honvéd Kupa számlázás

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2021. Május. 2., V, 13:49:35 CEST

Sziasztok!

Köszönjük az eddigi jelzéseket és korrigálásokat, annak érdekében, hogy a
számlázás gördülékeny legyen!  Sok tétel van, ami még nincs számlához
rendelve, ezeket nézzétek meg légyszi, hogy nem kívánjátok-e az egyesületi
számlához csatolni ? ( de csak akkor, ha még nincs kifizetve egyénileg
bankkártyával ) Amely tételek nem lesznek számlához rendelve, azokat kérjük
bankkártyával kiegyenlíteni! A helyszínen készpénzes fizetési lehetőség nem
lesz!

Ma este le fog zárni a nevező felület (
https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/104 ) , utána már csak névátírást,
dugóka módosítást tudtok kezdeményezni!
Ha kategória módosítást szeretnétek, azt csak ma éjfélig tudjátok
megcsinálni! Ehhez törölni kell az eredeti nevezést és újra felvinni a
kívánt kategóriával!
Keddtől az FN/21BR, FN/35Br és a Nyílt kategóriákba tudtok nevezni,
valamint a 3x3MIX váltóba, az üres helyek erejéig. A váltó tagokat se
felejtsétek név szerint megadni, erre szombat 14 óráig lesz lehetőségetek,
de aki már most tudja a neveket, kérjük rögzítse be!

A mai zárás után kiállítjuk a számlákat, amely alapján tudtok utalni! A
számlákat kérjük 05.06-ig kiegyenlíteni!

Köszönjük!

Találkozunk Öskün!

Üdv.
Melinda