[Tajfutas] Monspart Saci emlékfutás

Ágnes Németh nagi69 at gmail.com
2021. Május. 1., Szo, 00:11:43 CEST

Sziasztok!

A tájfutók részéről én is részt veszek az emlékfutás szervezésében és ez
ügyben egy kéréssel fordulok hozzátok. Most derült ki számomra, hogy a
BEAC-nak nincs megfelelő fotója Saciról.
Ha van valakinek olyan fényképe (esetleg keretben), amit ki lehetne tenni
erre az alkalomra, és eljönne a futásra, kérem, értesítsen engem és hozza
el! 10 órakor kezdődik az esemény, természetesen már előtte szeretnénk
kitenni a fotót. Ha tudna valaki képet adni, de nem jön el, akkor én holnap
Bp-en és az agglomerációban el tudok érte menni (tömegközlekedve, mert
nincs autóm), és nagy köszönettel elhoznám.
Illetve, ha van más megoldási javaslat, azt is örömmel veszem.

Köszönök szépen előre is minden segítséget!

Németh Ági