[Tajfutas] Vörös és a pécsiek

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Már. 31., Sze, 23:50:14 CEST

Szia Ábel,

Ahogy a TempO versenyeket sem tudom lehozni hibapont nélkül, így ezen a
bóján sem ismerek fel minden aláírást.

A 83-s VB selejtező novai futamát "gebinben" kiadták megvalósításra a
pécsieknek. (Térkép és pályák készítése) Ők vitték a főszerepet, de sok
egyéb segítőjük volt.

A mellékletben lévő bóján a sorszámokhoz tartozó nevek:

1. Palatinszky János (Pala)
<https://pvsk.hu/szakosztaly/tajekozodasi-futo-szakosztaly/hirek/elhunyt-palatinszky-janos-tajekozodasi-futo/>
(PVSK)

2. Palatinszky Júlia (Juli) Pala felesége

3. Inhoff Péter (PVSK) - de ez csak tipp. Kiváló lakatos mester (hiányzó
ujjpercei is bizonyítják ezt) és célépítő. 1974-ben kint járt Dániában a
VB-n, megnézte Mosa és a többiek futását.

4. Dr. Tihanyi László (Laci  bácsi) (POEÜ) BMTFSZ főtitkár, elnök

5. Gőbölös István (Gögyi) (PVSK)
<https://baranyatermeszetbarat.hu/index.php/programok/hirek/1705-elhunyt-gobolos-istvan>,
pár évig a 80-s évek elején az edzőm volt.

6. Lipp József (Cigány)
<https://www.nyilhegyen.hu/index.php/portrek/lipp-jozsef> (PVSK)
jelenleg is ő a szakosztályvezető

7. Zolarek István (Csipegető)
<http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/regionalis-esemenyek/beszamolok/198-csipegeto-az-ev-dijazottja>
(PVSK)

Páran megtalálhatók a Baranya Tájfutásáért emlékéremmel díjazottak
<http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/akikre-buszkek-vagyunk/dijazottak>
között.